خرید سقف عرشه فولادی

قیمت سقف عرشه فولادی

یکی از چالش های اصلی کارفرمایان محترم بعد از انتخاب سقف عرشه فولادی برای پروژه خود ، استعلام قیمت سقف عرشه فولادی می باشد. شرکت ساختمانی فرتاک ویژن تولید کننده و مجری سقف های عرشه فولادی با دانش و تحربه بسیار بالا ، بهترین همراه شما در خرید و اجرای سقف عرشه فولادی خواهد بود. بی شک بهترین قیمت و تضمین کیفیت با قرارداد رسمی حق بی بدیل شما کارفرمای محترم می باشد 
تماس با شرکت فرتاک ویژن

قیمت ورق عرشه فولادی - 06 اردیبهشت 1403

کدبرندضخامتگامعرضقیمت (تومان)
101هفت الماس۰.۸۷۵۱.۲۵53500
102هفت الماس۰.۹۷۵۱.۲۵53500
۱۰۳هفت الماس۱۷۵۱.۲۵53500.
104هفت الماس۱.۲۵۷۵۱.۲۵53500
105کاشان۰.۸۷۵۱.۲۵54500
10۶کاشان۰.۹۷۵۱.۲۵54500
10۷کاشان۱.۲۵۷۵۱.۲۵54500
10۶کاشان1۷۵۱.۲۵54500
10۸فولاد مبارکه۰.۸۷۵۱.۲۵53500
10۹فولاد مبارکه۰.۹۷۵۱.۲۵53500
1۱۰فولاد مبارکه۱۷۵۱.۲۵53500
1۱۱فولاد مبارکه۱.۲۵۷۵۱.۲۵53500
112تاراز0.8751.2553500
112تاراز0.9751.2553500
112تاراز1751.2553500
112تاراز1.25751.2553500

عوامل تعیین کننده در هزینه نهایی متریال سقف عرشه فولادی

عرشه فولادی

فرتاک ویژن در طول فعالیت خود با هدف شفافیت کامل با کارفرمایان محترم سعی در ارائه بهترین قیمت برای سقف عرشه فولادی داشته است در همین باب با درمیان گذاشتن عوامل موثر در قیمت ، شرح استعلامات خود را عنوان می کند

  • قیمت ورق گالوانیزه
  • قیمت فرم دهی عرشه فولادی
  • قیمت گل میخ
  • قیمت میلگرد
  • قیمت مش آماده
  • قیمت فلاشینگ
  • قیمت بتن

خرید اقساطی سقف عرشه فولادی

شرکت فرتاک ویژن جهت تسهیل خرید سقف عرشه فولادی و مصالح اقدام به فروش شرایطی کرده است ، این امر با توجه به روند افزایشی قیمت ها کمک شایانی به شما خواهد نمود تا با فرتاک ویژن بدون نگرانی پروژه های خود را پیش برده و یک همکار امین و دلسوز را با خود همراه سازید.

فقط با چک صیادی بدون نیاز به ضامن

برای دریافت اطلاعات کامل با واحد بازرگانی فرتاک ویژن در تماس باشید

خرید اقساطی

پروژه در حال اجرا دارید؟

اگر نیاز به استعلام اختصاصی برای پروژه خود دارید ، تیم فروش فرتاک ویژن در کمتر از ۱ ساعت کاری ، استعلام قیمت سقف عرشه فولادی مختص پروژه شما را آماده خواهد نمود.

کافی است بروی دکه زیر کلیک کرده و فرم را تکمیل نمایید و منتظر تماس ما باشید

اطلاعات سقف عرشه فولادی
آشنایی بیشتر با فرتاک ویژن

تعهد اخلاقی فرتاک ویژن به کارفرما

پروژه سقف عرشه فولادی، ۱۰ طبقه، یوسف آباد

مهم ترین عوامل در قیمت سقف عرشه فولادی:

هزینه سقف عرشه فولادی به عوامل گوناگونی مانند ضخامت ورق گالوانیزه، گام ورق، برند مورد نظر (هفت الماس، کاشان، تاراز، فولاد مبارکه)، میزان پرت ناشی از برشکاری کارگاهی و برشکاری کارخانه ای، مقدار گل میخ مورد نیاز (معمولا 2 عدد در هر متر مربع)، سایز گل میخ ها بستگی دارد.

جهت برآورد قیمت مناسب دستمزد اجرای سقف عرشه فولادی می توان به عواملی مانند تعداد طبقات پروژه، متراژ پروژه، ضخامت ورق، تعداد گل میخ ها، استفاده از میلگرد یا مش برای میلگرد حرارتی و سایز آن ها اشاره نمود. که معمولا شرایط بازار به این صورت است قیمت اجرا برای پروژه ها با متراژ بالا قیمتی به نسبت پایین تر از پروژه های کوچک دارند.

ما مدعی هستیم که سقف عرشه فولادی جزو استاندارد ترین سقف های سازه ای در دنیا می باشد. و زمانیکه سازه بر اساس سقف عرشه فولادی طراحی شود با توجه به کاهش تعداد تیرهای فرعی و کاهش ابعاد مقطع تیرهای اصلی و ستون ها باعث کاهش وزن سازه و نهایتا ابعاد فونداسیون می باشد که با کاهش دو فاکتور مهم هزینه و زمان اجرا مقرون به صرفه ترین سقف سازه ای در اسکلت های فلزی می باشد. 

بنابراین می توان این چنین جمع بندی کرد که: اگر سازه از ابتدا توسط محاسب با سقف عرشه فولادی طراحی شده بطور قطع هزینه کل پروژه تا سقف 20% نسبت به سایر سقفها کاهش پیدا خواهد کرد.

 

پشتیبانی فرتاک ویژن

سوالات متداول:

آیا قیمت سقف عرشه فولادی با توجه به اندازه و ابعاد پلان آن متفاوت است؟

بله متفاوت است. معمولا سازه ها با زیر بنا کمتر دارای قیمت بالاتری به ازای هر متر مربع هستند. در سازه ها با سطح زیر بنای بیشتر امکان تعدیل مهیا می باشد.

آیا سقف عرشه فولادی لرزش دارد؟

قطعا خیر، اگر فرکانس لرزشی سقف سازه مطابق با آیین نامه مقررات ملی مبحث 10 توسط مهندس محاسب در محاسبات لحاظ شود نه تنها سقف عرشه فولادی بلکه هیچ سقف سازه ای داری لرزش نخواهد بود. 

چه عواملی بر قیمت سقف عرشه فولادی تاثیر میگذارند؟

ضخامت ورق عرشه فولادی، ارتفاع گام ورق، شکل پلان سقف، ارتفاع گلمیخ، میزان پرت حاصل از برشکاری کارخانه ای و کارگاهی، اتصالات اسکلت سازه (فلنچی است یا پیچ و مهره یا جوشی؟)، ابعاد فلاشینگ مصرفی، سایز آرماتور بندی حرارتی سقف، وجود یا عدم وجود میلگرد های عصایی پیرامون و تعداد پارتهای اسکلت آماده شده جهت اجرا و...

آیا جنس و نوع فولاد مورد استفاده در سقف عرشه فولادی تاثییر دارد؟

بله، مطابق با استاندارد 21973، باید ورق گالوانیزه با ضخامت حداقل 0.8 میلیمتر در سقف عرشه فولادی استفاده کرده و استفاده از سایر ورقها مانند ورق گالوالوم در سقف عرشه فولادی مجاز می باشد.

Call Now Buttonتماس با ما