پروژه-عرشه-فولادی-کانون-وکل1ا
منتشر شده:
15 اسفند 98
دسته بندی:
سقف عرشه فولادی
مشتری:
پروژه-عرشه-فولادی-کانون-وکلا

پروژه کانون وکلای دادگستری

نام پروژه: کانون وکلای دادگستری

محل پروژه: سعادت آباد – 8000 متر مربع
سال انجام پروژه: 1398
کارفرما: شرکت وزان

پروژه کانون وکلای دادگستری واقع در سعادت آباد تهران دارای ۱۲ طبقه و ۸۰۰۰ متر مربع سقف عرشه فولادی می باشد. این پروژه که از نظر ساختگاه و نوع کاربری از اهمیت بالایی برخوردار است از جمله پروژه های خاص موجود در رزومه شرکت فرتاک ویژن از لحاظ طراحی شاپ، تهیه لیست آفر، کنترل پرت و بالانس مصالح، کنترل پروژه و اجرای خاص و بی نقص محسوب می‌شود.

این پروژه بسیار عالی شامل ورق عرشه فولادی به ضخامت ۰٫۸ میلیمتر با گام ۷٫۵ سانتیمتر که به شیوه ای حرفه ای و دقیق توسط واحد فنی شاپ و لیست آفر شده است و گلمیخ های سایز ۱۱۵ برند گام که در تمام گام‌های ورق جوشکاری می‌شوند و همچنین آرماتور بندی شاخه نمره ۱۲ به فواصل ۲۵ سانتیمتر، و پرداخت سطح نهایی بتن با تخته ماله و روش لوله زنی می باشد که اجرای دقیق، فنی و چشم نواز آن باعت شده تا شرکت فرتاک ویژن این پروژه را در زمره پروژه های برتر اجرا شده در طی سالهای فعالیت خود بداند.

 

پروژه ساختمانی در حال ساخت دارید ؟

تماس با فرتاک ویژن:

02144365683 / 02144000906 / 02144000905

شرکت ساختمانی فرتاک ویژن با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه‌ای در‌زمینه‌های تولید و اجرای سقف عرشه فولادی و پروژه‌های بتنی، سقف‌های کامپوزیت، اجرای سفت کاری و نازک کاری، طراحی و اجرای روف گاردن و نمای ساختمان و فروش آهن آلات و مصالح و ابزارآلات، آماده ارائه خدمات به کارفرمایان عزیز است.

Call Now Buttonتماس با ما